Brev:
Grød eller kartoffelmos
15. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Grød eller kartoffelmos
Jeg har en søn på 5 mdr. For 14 dage siden startede vi med grød og han har nu i 3 dage spist en hel portion. Han spiser med meget stor iver og det kan næsten ikke gå hurtigt nok.
Jeg tænker på om han allerede er klar til et måltid mere. I så fald giver man så grød til aften eller skal jeg introducere kartoffelmos og grønsagsmos.
I dag prøvede jeg med lidt frugtmos til eftermiddag, hvilket han nød, så appetitten har han i hvert tilfælde.
Han får vand af kop til grøden, hvilket er et stort hit. Men hvor meget vand skal jeg give?
Det er nogle supergode svar du kommer med!